[:nl]

Hoe maak je een goede chatbot businesscase

Een goede businesscase helpt je om overzicht te krijgen in de voordelen, risico’s en relatieve prioriteiten. Veel…


Hoe een chatbot ondersteunt in dagelijks klantcontact

We zien steeds vaker dat klantcontact geautomatiseerd wordt. Dit scheelt de gebruiker en de klantenservice medewerker…


Technical Support Engineer (front-end) (0,5-1 FTE)

JOB ALERT! Zie je het al voor je? Een willekeurige werkdag zit erop en jij hebt weer 10 klanten en partners blij kunnen…


Highlights april: 4 apps live en de eerste klant in België!

Vanaf nu geven we je elke maand een terugblik op onze persoonlijk highlights. Welke projecten kwamen er tot stand? Wat…


Conversationals breidt uit met Flurin Egger als CTO

Conversationals, opgericht in 2017, groeit door met het aantrekken van een nieuwe CTO: Flurin Egger. Eerder dit jaar…


120 collega’s bij ontwikkelen van voice? BBC!

Bij BBC werkt elke dag een team van 120 developers aan sterke content concepten voor voice-apps.


In 2021 neemt de chatbot van Vodafone, TOBi, voor 60% het klantcontact over.

Een chatbot zorgt niet alleen voor sneller klantcontact, maar ook voor een kostenbesparing. Zodat je medewerkers…


De conversational case met Qlinker & Google Home

Vorige week presenteerden we met qlinker waar we de afgelopen tijd hard aan hebben gewerkt: de conversational app en…


Gooi je apps maar weg!

Is onze telefoon binnenkort app-loos? Volgens Aaron Frank van Singularity University verandert AI snel de manier waarop…


Bart Meerdink is de nieuwe conversational!

Hij ademt digital strategy en is vanaf nú part of the Conversationals team: Bart Meerdink.


Conversational case op PVKO

Op 12 februari presenteren we bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) onze aanpak bij Basic Fit op het…


Wat doet voice search voor jou als marketeer

Volgens Juniper Research gebruiken we in 2023 wereldwijd 275 miljoen voice assistants. Welke invloed heeft dit op het…


[:]