[:nl]

Wat doet voice search voor jou als marketeer

Volgens Juniper Research gebruiken we in 2023 wereldwijd 275 miljoen voice assistants. Welke invloed heeft dit op het consumentengedrag? En…


0 Comments6 Minutes

Conversational case op PVKO

Op 12 februari presenteren we bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) onze aanpak bij Basic Fit op het platform van CX Company.


0 Comments1 Minute

Bart Meerdink is de nieuwe conversational!

Hij ademt digital strategy en is vanaf nú part of the Conversationals team: Bart Meerdink.


0 Comments1 Minute

Gooi je apps maar weg!

Is onze telefoon binnenkort app-loos? Volgens Aaron Frank van Singularity University verandert AI snel de manier waarop wij onze telefoon…


0 Comments1 Minute

De conversational case met Qlinker & Google Home

Vorige week presenteerden we met qlinker waar we de afgelopen tijd hard aan hebben gewerkt: de conversational app en Google home demo.


0 Comments1 Minute

In 2021 neemt de chatbot van Vodafone, TOBi, voor 60% het klantcontact over.

Een chatbot zorgt niet alleen voor sneller klantcontact, maar ook voor een kostenbesparing. Zodat je medewerkers slimmer en efficiënter…


0 Comments1 Minute

120 collega’s bij ontwikkelen van voice? BBC!

Bij BBC werkt elke dag een team van 120 developers aan sterke content concepten voor voice-apps.


0 Comments1 Minute

Conversationals breidt uit met Flurin Egger als CTO

Conversationals, opgericht in 2017, groeit door met het aantrekken van een nieuwe CTO: Flurin Egger. Eerder dit jaar kondigde zij ook al de…


0 Comments3 Minutes

Highlights april: 4 apps live en de eerste klant in België!

Vanaf nu geven we je elke maand een terugblik op onze persoonlijk highlights. Welke projecten kwamen er tot stand? Wat waren de…


0 Comments6 Minutes

Technical Support Engineer (front-end) (0,5-1 FTE)

JOB ALERT! Zie je het al voor je? Een willekeurige werkdag zit erop en jij hebt weer 10 klanten en partners blij kunnen maken door jouw…


0 Comments4 Minutes

Hoe een chatbot ondersteunt in dagelijks klantcontact

We zien steeds vaker dat klantcontact geautomatiseerd wordt. Dit scheelt de gebruiker en de klantenservice medewerker veel tijd.


0 Comments3 Minutes

[:]