[:nl]

Hoe een chatbot ondersteunt in dagelijks klantcontact

We zien steeds vaker dat klantcontact geautomatiseerd wordt. Dit scheelt de gebruiker en de klantenservice medewerker veel tijd.


Read More

Technical Support Engineer (front-end) (0,5-1 FTE)

JOB ALERT! Zie je het al voor je? Een willekeurige werkdag zit erop en jij hebt weer 10 klanten en partners blij kunnen maken door jouw aanpak. 💪 Ben je…


Read More

Highlights april: 4 apps live en de eerste klant in België!

Vanaf nu geven we je elke maand een terugblik op onze persoonlijk highlights. Welke projecten kwamen er tot stand? Wat waren de ontwikkelingen in de markt?…


Read More

Conversationals breidt uit met Flurin Egger als CTO

Conversationals, opgericht in 2017, groeit door met het aantrekken van een nieuwe CTO: Flurin Egger. Eerder dit jaar kondigde zij ook al de komst van Bart…


Read More

120 collega’s bij ontwikkelen van voice? BBC!

Bij BBC werkt elke dag een team van 120 developers aan sterke content concepten voor voice-apps.


Read More

In 2021 neemt de chatbot van Vodafone, TOBi, voor 60% het klantcontact over.

Een chatbot zorgt niet alleen voor sneller klantcontact, maar ook voor een kostenbesparing. Zodat je medewerkers slimmer en efficiënter kunt inzetten.


Read More

De conversational case met Qlinker & Google Home

Vorige week presenteerden we met qlinker waar we de afgelopen tijd hard aan hebben gewerkt: de conversational app en Google home demo.


Read More

Gooi je apps maar weg!

Is onze telefoon binnenkort app-loos? Volgens Aaron Frank van Singularity University verandert AI snel de manier waarop wij onze telefoon gebruiken.


Read More

Bart Meerdink is de nieuwe conversational!

Hij ademt digital strategy en is vanaf nú part of the Conversationals team: Bart Meerdink.


Read More

[:]